Dreams come true.

Alla som känner mig vet så väl att jag har drömt så länge nu om att bli frisör! Det är ju det jag vill bli och det är det jag ser mig själv jobba med i framtiden. Jag älskar ju allt som har med det att göra! Så fort jag kommer in på en salong blir jag ju helt salig och vill kolla på allt,produkter,saxarna.. inredning! Får så mycket inspiration från det :) Ja,ni hör ju..

Så nu har jag äntligen tagit tag i detta. Sökte in till en skola nu för nån vecka sen "för skoj skull". Sen ringde dom upp mig idag och haha,ni skulle sett mig! Mitt hjärta stanna upp för några sekunder så glad blev jag! Nu tror jag ju säkert att dom ringer upp varenda en som skickat in en intresseanmälan.. men ändå! Det gjorde ju så jag blev mer triggad att köra vidare liksom. ;D Ska nu då alltså på en intervju nu med antagning till skolan så dom ser vad man är för människa och om man har det lite i blodet så att säga. Så nu får ni hålla alla tummarna ni haaaar för mig för jag kommer vara så fruktansvärt nervös!



Där ska jag sitta sen.. med min frisörmössa istället! Woooho :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till världens goaste unge!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback