Gästblogg förfaen!

Nu äre gästblogg på G. Fett G! I föregående inlägg fick ni läsa om att vi spelar bingo lotto ikväll - det var bara jag, för ingen annan jävel hade fått tag i nån lott! Så här har jag suttit själv hela kvällen med resten av sveriges gamla tanter och deras duttpennor - för nån sån fanns det ju inte här! KÄZZ. Men jag är inte bitter... nej,nej.

Istället har vi kollat Wipe Out och glatt åt oss alla jävlar som ramlat illa. Förlåt oss gud, för att vi tycker att den sanna glädje är skadeglädjen, men ju mer de snurrar desto mer garvar vi. Sen har vi glott på massa filmer på youtube med djur och feta barn. Det är också roligt. Och lite sorgligt. Men mest roligt. Så vi har garvat.
Sen har vi bränt lite popcorn med. Fett mö popcorn. Tänk er en brun jävla påse med en stor jävla klump svarta popcorn - inte ätbart och brandlarmsutlösande. Starkt jobbat! Utöver den brända jäveln har vi ätit två påsar chips och Loys hade köpt med sin en hel brieost (loys söt!) och salami (ännu mer söt!). 

Nu snart ska vi skingras. Olsson har redan dissat oss för alkoholen (men vi tycker om dig ändå!) och Loys ska snart knäcka första ölen (hon pallar inte vara en av oss "hemma-sittare" - svikare!, men vi tycker om dig ändå!). Vad Carro och resten ska göra? Dunno. Kanske skeda? Jag ska dra mig hemmåt till pojkvännen.

Nu är Loys första guestbloging gjort - antagligen är det också hennes längsta inlägg (Loys, läs min pik och skriv längre inlägg!). Jag älskar dig, Loys. Du är min bumbi forever och vi ska alltid pussas & kramas så fort vi ses. Någon gång ska vi starta ett nytt disneyland, typ i Vårgårda eller Tämta (läs: bonnigt...) och sen ska vi klä ut oss till bumbibjörnar när någon av oss ska ha möhippa.

I löv u, gullunge!
Ni som läser är säkert rätt söta med :)

/
www.louiceschoultz.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback