Hipp huuuurra!

..på min fööödelsedag :D Tack alla söta underbara som grattat mig! Alla har varit så goa idag,helt sjukt! Har blivit bombad på facebook utav massa grattisinlägg och dom har varit så fina allihop! Haha,jag har varit så glad hela dagen,helt extas för solen och att allt går så bra helt enkelt!

Dagen började så fint för på lunchen åt vi på Eest och proppade i oss massvis med sushi och thaimat så jag hamnade i matkoma hela eftermiddagen på jobbet :p Sen fick jag sluta tidigare och då kom lille Marcus och hämta mig så satt vi på balkongen i en timma i solen och göttade oss med lite kaffe och mina nybakta silviakakor! Haha,hur vuxet lät inte det?! Men hallå,jag är faktiskt 21 nu liksom ;) Sen åkte vi upp till storebror så jag fick mysa lite med älskade Molly! Så bjöd dom på lite marängsvish som jag varit sugen på heeeeela dagen! Söta dom är :)

och efter deeet.. så åkte jag ner till Viskans uteservering här i fina Borås-stad och delade på en flaska vin med fina tjejor :) Satt där fram till 23,helt sjukt! Satt ute,utan att frysa till döds! Så ja,denna födelsedag kan jag ju säga var bland det finaste! Imorgon blir det ännu bättre för då blir det feeest :D



Fick en sån fin sjal utav mamma idag! Syns inte så bra på bilden men ja,ni ser hur glad jag är iallafall! ;)
Puss&Kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback