Inception.

Åh jävlar jag känner mig helt knasig i huvvet nu när jag kollat på den filmen. Ni vet,den nya bio filmen med Leo! Jag är en sån som verkligen kommer in väldigt lätt i filmer och folk har svårt för att få kontakt med mig när jag väl är insatt.

Denna filmen var ju helt sjuk. Djup och flummig! Det gillar jag.. såna filmer som man tänker på efteråt. Jag ska köpa den så fort den kommer ut i försäljning och kolla på den igen och igen. Kände mig smartast i världen ett tag då jag tänkte att jag förstod allt innan den ens var slut. Ah ni märker ju.. är helt flum. Just att den handlar om drömmar med.. i drömmar som är i andras drömmar,herregud.

I vilket fall som helst så måste jag ju sova nu!

.. tråkigt. Meeeen Tv 4 kommer faktiskt till Nelly imorgon och ska göra ett reportage. Kul!

Sjukt gammal bild. Men godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback