Lonely..

I'm so lonely.

Jag har en sån jävla ångest idag! Tänk att jag hade kunnat vara i Oslo nu med mina kära där uppe! MEN ICKE. Är man klantig och dryg så är man. Får helt enkelt ta igen det,massvis. <3

Eftersom jag var så säker på att jag skulle åka upp idag så har man inte kunnat planera annat heller. Så nästan ALLA mina vänner har varit bortbjudna på saker idag,förutom jag. Så jag har haft en familjedag istället.. men det kanske var bra,för det är inte varje dag det händer faktiskt. Åkte först till min ena bror och myste med mitt älskade brorsbarn som precis börjat lära sig gå! Det fick mig att få en liten faster-tår nästan. Så fruktansvärt fint att se! Sen åkte jag och pappa och hjälpte min andra bror med lite saker. När vi var klara där så åkte jag upp till mamma en stund. Har inte varit där på några månader nu tror jag..

Så nu sitter jag här,med en flaska rosé och sjunger 1,2,3! Ska väl kanske dra mig en sväng till stan och möta och dom andra sen. Det är väl kanske lite bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback