Plingeling

Naae.. det blev inte riktigt som tänkt ikväll. Jag stannade hemma och tog hand om tvätten istället. Ja,det är sant.

..Men hade trevligt för det! Tog mig ett glas vitt själv,satt och lyssna på fin musik och snoka lite. Sen kom min blivande gitarrlärare upp och joina mig. Han lärde mig lite ackord så nu kan jag spela "Proud Mary"!! Grunden iallafall. :D Han blev helt chockad att jag lärde mig snabbt; "EH,du sa att du aldrig hållt i en gitarr förr typ? Det är ju helt sjukt! Man märker att du har det i dig!" Hur kul är det inte att få höra sånt?! Ja så nu jäklar :)

Nu ligger jag och väntar på att lillasyster ska komma hem. Tycker inte riktigt om att hon är ute och ränner såhär på en torsdag! AJJABAJJA! Sen är jag alltid lite FÖR orolig också. Fått det utav farmor.. sjukt jobbigt ibland!


Nattaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback