Uppdate.



Hallå snuttar.

Ibland känner jag verkligen för att blogga,som nu typ. Då vill jag skriva långa inlägg om jag varit med om sen senast jag skrev. Men jag blir så flummig då.. speciellt så sent. Har iallafall haft semester nu en vecka! Först undrar jag då,vart tog den veckan vägen? Jag tror iallafall jag tog vara på den rätt bra för jag hann med mycket.

På helgen var vi i köpenhamn ett gäng. Det var ett väldigt otippad gäng med vill jag lova.. men det gick bra ändå! Hamnade på det schletnaste övernattingsställe vi kunde hitta men nån gång måste man faktiskt känna av att man lever. Var bara där en natt men den kvällen/natten var den roligaste på länge. Kan man säga som såhär att-om man hade haft sexpack bara utav skratt så hade jag haft tolv-pack. Vi hamna i nån jäkla källare i stan som visa sig vara nån slags pub ändå. Men det var nice och ungdomligt! ;)

Annars har det vart sol och bad,mys.. vänner osv. Åkte bland annat ut till Hyssna till en kömpes stuga över en natt med typ 6 andra. Det var riktigt fint! Låångt ute i skogen precis vid sjön låg den. Där drack vi en massa öl och spela hög musik hela natten. När vi vakna åkte vi ut till lygnevi till nån sjö där det fanns en stor brygga och en fin sandstrand. Fy i helvete vad jag älskar svensk sommar!

Men nu är det back to reality. Jobb jobb jobb! Håller sakta men säkert också på att fixa min lägenhet. Det börjar lika nånting nu men det är mycket kvar! En soffa är prio nu. Mmmm.

Nu blev det ett långt inlägg ändå! Men det var ni värda. Gooodnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback