Här är jag!

Du heter: Louise Lilly Lindhe-Rahr

Smeknamn: Loys,Loyye,Lollobell,Loxflox,Loysan osv osv osv..

Låt som när du är ledsen sörjer till? Maria Mena- Miss you love

Beroende av: Min mobil.

Vad tror folk om dig? Hur ska jag veta?!

Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon och mitt skratt ;)

Hur imponerar man på dig? När man har bra värderingar på saker och kan stå på ett ben.

Brukar du skratta för dig själv? Ja,typ jämt!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Blev inget Oslo såg jag?

Har du haft sex idag: Nej

Hur svarar du i mobilen: Jaa hallåja.

Vem ringde du senast?: Carro Claesson

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: LAAADES KELLER! hahah.. Stina.

Antal timmar sömn inatt: Oj 6 typ.

Sov du ensam: Japp.

Brukar du komma i tid: Aldrig.. helt sjukt,det går bara inte.

Hur känner du dig nu: Grinig och rastlös!

Vanligaste färg på dina kläder: Det är väl svart.. eller vitt.

Vad tycker du om fötter: Fötter ser sjukt konstiga ut. Men har inte illa utav dom faktiskt! Bara när dom är väldigt stora,håriga och smutsiga!

Vad saknar du: Just nu saknar jag Oslo och livet där. Annars saknar jag min älskade hund väldigt väldigt mycket! Och pussar!

Hade du en bra kväll igår: Ja det var treeevligt! Vasse kom en stund och rökte några cigg och drack flädersaft :)

Favorit dryck på morgonen:  Fan det är olika! När jag är bakis är mjölk bäst,annars juice eller oboy.

När brukar du oftast gå och lägga dig: 00-01

Är du blyg?: Njaae,det är jag nog inte!

Sysslar du med någon idrott: Nepp

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej men jag tror på kärlek till utseende vid första utkastet,annars bara attraktion.

Har du spytt offentligt: Ja..

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Pissa precis överallt när farbror blå inte ser och ligga såklart!! Sen skulle jag vara en riktigt gentleman också,just för att se hur jobbigt det är när en tjej blir kär i en på en kväll. Efter det skulle jag nog sitta själv i ett rum för att förstå hur en kille tänker.

Är du nöjd med ditt liv: Jaa det är jag! Men finns ju en del som saknas såklart. Det kommer,det kommer!

Är du bortskämd: Hmm,njaa.. inte så värst.

Vad gör du i morgon: Ja vad vet jag! Är ju liksom lite utav en sån som tar dagen som den kommer.

Vad är det värsta du vet?: När folk smaskar och dumförklarar en!

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Mjadå!

Vad är det finaste du fått?: Oj,jag har fått mycket fint i mina dagar.

En speciell dag du minns: Idag

Du samlar på: Disk

När grät du senast: I förrgår tror jag. Skönt ibland!

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Då skulle jag köpa en lägenhet med walk in closet och rest bort ett tag.

Vill du gifta dig: Nope,det vill jag faktiskt inte! Kaaanske för jag inte är kär i tillfället. Kommer säkert vilja det om jag träffar den allra allra rätta ;)

Vill du ha barn: Ja! Två stycken ska jag ha!

Är du musikalisk?: Jaa lite :)

Vad dricker du helst när du är törstig: Loka päron!

Bor dina föräldrar tillsammans: Nopp!

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja men herregud,ja. Man är väl inte mer än människa liksom!

Biter du på naglarna: ALDRIG!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback