Vad vore jag utan dina andetag?





I skrivandes stund sitter jag nu och lyssnar på just den låten. Mycket fin!

Har nog haft den drygaste fredagen. Somnade direkt när jag kom hem från jobbet. Blev inte så mycket sömn inatt eftersom jag och bossen var på vift i staden! Tror vi somnade efter 3 nån gång och gick upp vid halv 7. Inte så lyckat!

När jag vaknade jag fick jag lite smått panik eftersom tanken är att jag ska åka till Oslo imorgon och fira fina Ella som fyllde 1 år idag (?!?! vad hände!? )! och träffa vackra Malin Pousette och hennes man! MEN ingen biljett bokad än och det verkar vara dåligt med bussar som går härifrån så jag hoppas på att någon vänlig själ kan skjutsa mig till gbg imorgon så att det löser sig.

Waa jag får sluta vara sån nattuggla! Nästan så jag håller mig vaken och åker till nelly-outleten klockan 07 imorgon bitti för att hinna före alla de andra galningarna som kommer gå lös på rean imorgon! Det kommer vara halva på halva priset,galet. Frågan är om det är värt det tro.. finns väl säkert en hel del fynd. HMMM..

Well see.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback