Hej kära vänner!

Snart är det ju faktiskt alla hjärtans dag. Himlans mysigt,om man hade haft en pojkvän givetvis! Eller så är det så de flesta tänker.. jag tycker ju mer att man ska spendera dagen med nära och kära istället. Fast där säger jag nog emot mig själv eftersom jag antagligen kommer sitta här med en flaska vin och tänka.. "när fan dyker mannen i mitt liv" upp och fälla en tår till Pretty woman,typ.

NAE! Paaaatetiskt.

Jag minns den finaste alla hjärtans dag-dagen i hela mitt liv. Det var i min gamla lägenhet då min älskade hund sov över hos mig. När jag vaknade hoppade han upp i sängen och la sig jämte mig. Sen gjorde jag semlor till oss! Åh gud så jag saknar honom.. Det är den finaste killen jag haft och han kommer förbi det med. Älskade älskade Dennis.

Hoppas ni får en mycket mysig dag iallafall!



Bild tagen förra året tror jag,hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback