Jag borde få ett diplom.

Varför? JO,för på alla hjärtans dag fick min kära lillasyster en Twilight tidning utav mig för hon är helt dödskär i allt som har med det att göra.

IDAG är det semledagen om det är någon knasboll som missat det.. Lillasyster har suttit hemma och skrikit efter semla hela dagen och det var nästan så jag kunde höra det ända till jobbet. För vet ni vad? Trofan jag tar med mig semlor hem till henne helt utan förvarning.

Får jag ett diplom för att vara den snällaste storasystern i världen tack?!?

Nämnde jag att jag köpte ett nytt fint påslakan till henne sist jag var på Ikea med,eller?!?! Juste!



Men jag gör ju sånt bara för jag tycker om dig så mycket!

:)

Kommentarer
Postat av: Bella

AAAAAAAAAAAAAAAAAW du är ju bäst och det vet du ju. Sjukt vacker bild för övrigt, typ 5 år sen ?? haha. Med Läffä också !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback