2010 är mitt år.

Har jag bestämt! 2010 ska bli bäst! Började otroligt bra i Oslo,hade det grymmaste nyåret någonsin! Jag,Emma,Wide och Andreas åkte upp till våra Norgebor och firade fint. Stod uppe på takterassen och såg ut över hela Oslo! Fyfan vad fint med alla raketer,helt sjukt. Sen var det vidare till Luux och vevade sönder våra armar.. haha,jag har fortfarande träningsvärk! Tack för en sjukt bra kväll!

Nu sitter jag och Emma och pimplar Baileys coffee! Ska vidare ut snart.. hur orkar vi?! JO men vi lever ju bara livet. SKÅL!




Kommentarer
Postat av: Malin Pousette

Jag vill också vara med!!!! ;'(

Postat av: Malin Pousette

P.s Fy fan vad jag skulle vilja ligga mer er ikväll. Dö schnögga jö!

2010-01-02 @ 21:09:21
URL: http://www.malinpousette.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback