Rastlös.

Gör så här:
1. Öppna SMS-innboxsen på din mobiltelefon.
2. Håll inne "bläddra-knappen" medans du räknar till fem.
3. Den första meningen i sms:et som du stannar på, skriver du in som svar på den första frågan. Sedan håller du in knappen igen medans du räknar till fem. Den första meningen i detta medelandet skriver du in som svar nummer två. Fortsätt så tills alla frågorna är besvarade. Smileys skall också vara med ;-)

Vad säger din chef när du kommer försent till jobbet?

Svar: Kommer jag och Lisa förbi er och tar en cigg :)

Vad tänker du på när du hör ordet husarbete?

Svar: Ey man! Jag är full och är hos mig? Själv?

Vad säger du när du är på en offentlig toalett och du upptäcker försent att toalettpappret är slut?

Svar: Haha men lite kul var de ..

Vad säger du om du är vittne till att en gammal tant halkar och bryter lårbenshalsen?
Svar: Kom till Helen! Gå bara in (:

Din pojkvän/flickvän är otrogen med en annan. Vad säger du?
Svar: Hur låter p-böter bilen? Bara nyfiken.

Vad är din bästa raggnings replik?

Svar: Godnatt gumman,hoppas du haft en bra dag. :) Puss

Vad svara du om din pojkvän/flickvän frågar "vill du gifta dig med mig?"
Svar: Jag har en 6 minuter lång film. Man ser i princip ingenting utan man hör bara hur vi skriker och sjunger i 6 minutter. Haha,jag dör!

Vad har du att säga till ditt försvar?
Svar: Jag vet inte :) Chilla bara typ,like old times :)



Kommentarer
Postat av: serena

erkänn, mening 4. det sms måste va från mig? haha

2010-01-17 @ 02:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback