Alive!!

Herregud jag har nog haft dom mest fullspäckade veckorna på länge vill jag lova! Men fyfan vad underbart jag haft! P&L kunde nog faktiskt inte blivit bättre. Kanske om jag träffat nån snygging men det var ju inte riktigt så att man var på topp för nåt sådant precis! Däremot såg jag en hel del snyggingar på scen; Bäst var ju helt klart Robyn,The Hives och Jay Z.

Jay Z.. han fick mig till att tappa allt verkligen. Jag stod helt mål-lös ett tag! Inte nog med att han spelade bland de goaste låtarna i världen,han tog också upp 2 pers ur publiken till scenen som fick sjunga "Forever young". Jag.trodde.jag.skulle.dö. TÄNK OM jag hade stått några meter fram bara! Så sjukt charmig och när publiken fick honom till att le så som han gjorde så stod man bara där och ryste ännu mer.

Håller på att lägga upp massvis med bilder nu så det är fullt upp vettni!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback