Mys i sjön.

Har haft en utav de mysigaste kvällarna på länge. Jag,Emma och Evve hälsade på Lollo ute i Viared där hon bor precis vid sjön. Jag blev alldeles till mig när jag kom dit! Sprang ner till deras strandtomt där dom har ett litet "lusthus" man kan sitta. Där har dom en brygga och en liten strand! Gu,ni skulle sett mig! Jag ville verkligen bara sitta och kolla och bara vara. Det är precis så jag vill bo sen! Kunna sitta på en sten och filosifera med utsikten över sjön framför sig. Glömde jag nämna att solen sken så fint?

Vi rodde ut med deras eka till en ö lite längre bort och satte oss på några stenar och grillade korv och marshmallows. Jag tror förresten att jag och Lollo åt typ 12 stycken var..jävlar vad min mage är uppsvälld nu vill jag lova! Men fyfan vad gott det är! Sen rodde vi tillbaka med solnedgången bakom oss. ÅH! Ni hör väl bara hur mysigt det låter?! Jag vill alltid kunna göra så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback