Paaanik

Haha! Igår satt jag kvar på jobbet helt själv. Det är liksom inga konstigheter för jag brukar göra det faktiskt! Hela lagret helt nedsläckt förutom returen då givetvis. Där satt jag,helt inne i mitt arbete och glömde helt av tiden! Plötsligt börja det pipa lite lätt.. då vakna jag till. JÄVLAAAAR..så gick larmet igång och tjöt nåt så in i helvete. Så jag fick ringa chefen i högsta hugg för att inte securitas skulle komma. Sikket jävla klantarsel jag ääär!

.. inte nog med det..

när det väl slutat pipa har jag inte hunnit därifrån så när jag rörde på mig gick det såklart igång IGEN!

och inte nog med DET!

..när jag väl är ute ur lagret och kommer ut i lunchrummet för att äntligen ta mig ifrån tjutet så är jag inlåst!??! WTF?! Så där satt jag i lunchrummet och inte kom nånstans. Helt själv klockan 22.34,vrålhungrig,dödstrött. Ringde runt så att någon kunde hjälpa mig och till slut så fick Stina åka in till stan för att vara min räddare i nöden. "Om inte jag hade kunnat komma hade du fått sova här.." OKEJ!! Haha,tur det fanns glass i våran kyl förresten.

Men jag lever! Så det är lugnt vänner. Bara lite småskakig efter denna tragedi. Men det är okej. Lite smått utskrattad bara. That's all.


Cuz I am 2 cool 4 school.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback