Peace&Love!!½

Jag lever!!! Men inte länge till! För nu jäklar drar vi till P&L i Borlänge.. alltsåå.. eeh,typ 5 h härifrån. Men det blir nice för jag är extremt taggad nu! Trodde jag inte i igår/förrgår eftersom det första jag gjorde när jag kom hem från Hunnebo var att flytta. Så det har varit 2 tuffa dagar vill jag lova :P Men nu sitter jag här,i min fina vindsvåning och njuter av utsikten över halva Borran. Det är stökigt som attan här nu men det får jag ta tag i när jag kommer hem heeelt enkelt!

Fyfan vad jag ska skrika till Jay-z,Robyn,Lily Allen,JOHNOSSI!!,The Hives,Hoffmaestro!! och åh,Daniel Lemma.






Packning redo,alkholen är redo,jag är redo! Laddar upp med Loka såklart!


Kommentarer
Postat av: Malin Pousette

Ursäkta!? Men ska du inte säga vem som har sponsrat dig med P&L glajjorna? Såå jäävla dåligt gjort!! Åt helvete med dina Nellymössor, tack liksom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback