Så jävla klantigt

Jag tappade min mobil på vägen hem från jobbet idag så mitt batteri och hela skiten åkte ur såklart! När jag sen ska sätta på den var jag ju självklart väldigt säker över vilken pinkod jag har - eller inte det nae. Andra gången var jag ännu mer säker - eller inte det heller naae. Sen stängde jag av den en stund och tänkte att jag tar det när jag kommer hem sen. Tror ni jag orka vänta? NAE. Tredje gången gillt.. PUK. Jag blir tokig på mig själv ibland!

Så jag går hem för att självsäkert sätta igång datorn och gå in på halebop.se för att logga in och kolla vad min PUK-kod är. Kommer jag ihåg inloggningen dit? .. naaaaaaé. Vad behöver man för att kolla sitt lösen man glömt av? JO sin mobil. WAAH!

.. sliter av mitt hår på riktigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback