Brunögd?

Sitter och funderar på vad man ska ha på sig i helgen. Har nämligen heeeela helgen uppbokad på en massa kul!

Fredag;
Personalfest på ett hemligt ställe. (?!) Vill ju iallafall få en ledtråd så man har nååån aning! Kan ju lika gärna hamna på Grand eller i skogen,typ. Påkostad är det enda vi har fått höra att det är!

Lördag;
Dop. Då gäller ganska finklätt väl? Sen på kvällen är det födelsedagsfest! Ja jag anar att jag kommer må SÅDÄR och istället hamna på festen ikväll t-shirt och gummistövlar.

Jag funderar på,fattig som man är.. bara strunta totalt i att leta upp en outfit och istället köpa färgade linser! Vi har faktiskt fått in gröna,blåa och bruna nu på Nelly.com!  Det skulle väl vara himla bra!? Då känner man väl sig som ny,nästan iallafall!



Från märket HOT makeup är det.. så funderar på om det är värt att prova? Ja men man lever väl bara en gång har jag hört!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback