ÖVERLYCKLIG

Jag har ääääääntligen köpt mig en alldeles egen dator! Helt sjukt..

Så nu har jag suttit här en stund och lekt lite! Har ännu inte döpt honom än.. ja jag känner att han är maskulin så det får bli min nya man. Har redan lite problem faktiskt.. men så är det väl med dagens män. Hur i helvete kommer det sig att allt står på engelska när jag har installerat det på svenska?! Och det står SV där nere till höger. Är inte det lite knasigt?!




Men jag är iallafall lycklig som ni ser! Soooom ett litet barn! Ser t.om mindre ut än min lillasyster här..

Kommentarer
Postat av: Bella

Du ÄR mindre än mig ditt bajs ! :D

Postat av: Bella

Du ÄR mindre än mig ditt bajs ! :D

2010-03-26 @ 14:07:38
URL: http://allkindsoftime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback