Hejdåå.

Ja denna helgen har varit riktigt bra skit! Göteborg i fredags var riktigt lyckat! Kom sjukt mycket folk till Push sen efter ett tag.. vi var ju där sjukt tidigt för att få våra goodiebags och klänningen betald ;) Jag är nöjd,förutom att goodiebagsen var lite tråkiga. Tidning,paraply,halsband från Pearls for girls (sjukt fint iofs), ett armband som ser ut som ett svart snöre bara och ett jättefint läppstift! Det man fick var ju bra.. men dom hade flashat för mycket inför det bara.

Sen måste jag ju tillägga att vi fick gå före hela kön och var därför först in på stället,det är rätt ballt! Haha,fyfan vad malligt!

Här har ni min outfit förresten;


Haha,converse is the shit! Passar inte alls till det jag hade på mig ser jag nu.. men jag lever i dom,så är det bara.

Om ni vill se fler outfiter därifrån så går ni in här;
http://nelly.com/campaigns/myoutfitawards/gallery/goteborg/a.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback