hyggeli


LoyyeochPoy

Nuuu är vi helt slut! Har suttit hela kvällen på Fridays på aker brygge och druckit öl,tjötat och ätit mat. Tar på krafterna en sånhär dag vill jag lova! Men jag har kommit på mig själv att jag nog blivit lite utav en robot faktiskt. Innan kunde jag sova hela dagarna utan problem utan att må dåligt av det på nåt sätt och vis. Nu vaknar jag runt 9 varje morgon och kan inte somna om. Vad har hääänt?! Jag börjar väl bli en såndär redig jävel helt enkelt. Fast nu ska jag väl inte säga för mycket.. det är väl bara så att det händer så mycket runt om kring nu helt enkelt.

Åker hem rätt tidigt imorgon. Jag hade verkligen velat vara kvar här ett tag till! Så många jag vill träffa och så mycket jag vill göra. Har hunnit med en liten del iallafall! Att gå till Aker och se gamla jobbet oså var rätt kul förutom att jag hoppades på att det skulle vara folk man kände igen från förra året meeen nehe! Bättre lycka nästa gång helt enkelt! Kommer åka upp så snart jag kan igen :) Oslo känns ju trots allt lite som ett andra hem ändå.. guu jag kan inte förstå att jag bodde här nästan hela förra året och att det nu snart om 3 månader är 1 år sedan jag flyttade hem till Borås igen. Kan ju lika gärna säga att jag fyller 35 imorgon för så fort går tiden förbi..

Waa jag vill skriva så mycket nu kände jag! Men nu är jag så trött så jag vet varken ut eller in så snart skriver jag om nåt helt knas. Så nu säger jag natta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback