Klageri.

Okej. Nu har folk klagat på att jag är dålig på att uppdatera och inte nog med det,jag skriver tydligen bara EN rad varje gång med. Så nu mina vänner ska jag skriva av mig lite.

För det första så skriver jag inte långa texter eftersom jag själv tycker det är sjukt jobbigt att läsa bloggar med mycket text. Jag kollar ju mest på bilderna och beskrivningarna under liksom. Men sån är ju jag! Sen vill ju jag självklart göra er glada med! Så vad vill ni läsa tro? För det som händer i mitt liv just nu är enbart jobb och lägenhetsletande. Var förresten och kollade på en lägenhet nu för en timma sedan i villastan! Det är ju där jag vill bo,där jag är uppväxt och därför känner jag mig som mest hemma när jag är där. Denna lägenheten var en vindsvåning i ett vanligt familjehus faktiskt. En 1:a på 40 kvm med gammaldags golv,vitt i vardagsrummet. Stort kök och fräscht badrum! Jättemysigt faktiskt! Tanken är ju att jag och syster ska bo ihop fortfarande,men en 1:a vettefaan. Får göra det bästa utav situationen helt enkelt.. kreativitet! Får väl antagligen veta nästa vecka om vi får den eller inte isåfall!

Nu ska jag betala räkningar och boka biljett till Oslo! Åker imorgon :D Seeen ut på balkongen för den sista timman i solen innan jag ska iväg och jobba. Hejs



Utanför mitt fönster right now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback