Sämst.

Hej.



Oh gud,igår när jag började kväll så fick jag ta hand om Stinafinas häst på förmiddagen.. rida oså. Vet ni att jag sveeeeeeettades ihjäl i denna värme! Haha,jag vill så gärna inte klaga men jäklar,det var helt galet. Idag har jag träningsvärk också. Det jag gillar med att rida,häst alltså. Det är att man får en sån bra träning samtidigt som det är typ det bästa som finns!

Nu spöregnar det ute.. yes.

Förresten,kul på jobbet igår att hela vårat golv blev till en swimmingpool! Jag trodde vi skulle dö. Har sladdar överallt där inne så jag fick panik och drog ut precis allt.. sen kunde vi inte jobba mer. K.a.o.s.

Får hoppas det går bättre idag! Ska iväg precis exakt NU så vi höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback