Lonely!?

Nu har jag varit sådär dålig på att uppdatera er igen! Fan också. Men jag har varit så sjukt trött dessa dagar.. bara kommit hem efter jobbet och legat på EXAKT samma ställe i timmar. Det är rätt galet.

Bella flyttade ifrån mig idag. Känns jävligt konstigt eftersom vi ändå bott tillsammans i över ett halvår! Började först i ett litet rum hos storebror,sen i en liten 1:a i ghettot och nu i min söta 1:a som har varit en aning bättre än det förra. Tror aldrig jag hade klarat av att bo såhär med en vän faktiskt.. delat säng nästan varenda natt och typ bott på varandra. Syskon är ju såklart på ett annan nivå. Speciellt systrar.

Så ikväll har mina älskade tjejor varit här och stöttat mig ;) Har haft Fångarna på fortet mys och kollade finalen i SYTYCD. Ni är bäst!

Jaaaajaa.. nu ska jag sova i min ensamhet!



Ja men jag försökte iallafall..

Kommentarer
Postat av: Bella

Saknar inte dina fisar.

Postat av: Anonym

Fin bloggadressen blev där ja !

2010-09-02 @ 20:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback