Lyckligaste tjejen!?

Tycker väl att jag borde uppdatera lite nu när det händer så sjukt mycket saker i mitt liv!

TYP SOM ATT JAG KOM IN PÅ FRISÖRSKOLAN!!!!!!!!!! Jag är så glad så glad så glaaad! :D Fick en plats nu i januari meen jag tror nog jag börjar efter sommaren istället. Måste ställa in mig lite på vad som kommer ske liksom! Pluuus att jag kan spara lite pengar också så jag kan leva som en glassig frisörska sen liksom!

Förstår ni hur länge jag väntat på att ta tag i mig själv? Kan inte riktigt förstå vad som händer. Tänk när jag satt för 5 år sen (!) när jag började 1:an i gymnasiet och skulle ta med en sak som beskrev sig själv. Kan ni gissa vad jag tog med? - En sax! Jag berättade min dröm om att bli frisör. Att jag inte kom in på den linjen men att jag skulle tycka det skulle bli kul att gå media ändå..

Det var rätt kul när jag var i Göteborg på antagningen. Det var speglar runt om i den salen jag satt i och skrev i ett test jag skulle fylla i. Då stirrade jag in i en utav spegeln och verkligen insåg att nu sitter jag här! Vad händer?! Helt sjukt vad jag log för mig själv.

Nu får jag hoppas att den här vinden som vänt håller i sig ett tag till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback